یگانه...

حکمت وزیدن باد رقصاندن برگ ها نیست،امتحان ریشه هاست


            ببخش منو که باعث عذاب وجدانت شدم متحرک
                   ببخش منو که بچگی کردمو خواهانت شدممتحرک
                ببخش که التماس من میلرزونه دل تورومتحرک
                   ببخش که میخوام بدونم هر لحظه ای حال تورو تورو خدا متحرک
                               ببخش اگه غرورمو جا میذارم متحرک
                        وقتی که اسم تو میاد رو همه چی پا میذارم عزیز من متحرک
                                  ببخش اگه فراموشت نمیکنم متحرک
                                       ببخش که تو خیالمم حتی بوست نمیکنم متحرک
                     ببخش که نیمه های شب فاصله رو داد میزنم متحرک
                                    ببخش که توی خوابمم اسمتو فریاد میزنم متحرک
                             ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشدهمتحرک
                 راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشدمتحرک




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,ساعت 11:16 توسط سمانه| |


Power By: LoxBlog.Com